Praca w Piekarach Śląskich » Oferty pracy » Pracownik biurowy sekretariatu, administracja, księgowość
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania: doświadczenie na stanowisku wymagającym dbałości o porządek w dokumentach, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu, mile widziana znajomość gospodarki finansowo - materiałowo - księgowej
Bytom
Umowa o pracę na okres próbny
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Miejsce pracy: śląskie / Gliwice
Oferta z Prac Interwencyjnych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w tut. UrzędzieWykształcenie: średnie; mile widziane doświadczenie zawodowe; prawo jazdy kat.B; zakres obowiązków: prace biurowe, kontakt z zarządcami, dostarczanie środków czystości,...
Miejsce pracy: śląskie / Sławków
Wykonywanie prac biurowych Wymagania inne: Wymagane wykształcenie średnie, umiejętmość obsługi komputera.
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
- Prowadzenie biura spółki. Obsługa komputera, poczty firmowej. Korespondencja z kontrahentami.- Godziny pracy: 7:00-15:00. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Umiejętność obsługi komputera Uprawnienia: Umiejętność...