Pracownik biurowy sekretariatu, administracja, księgowość

Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Pracownik biurowy sekretariatu, administracja, księgowość
Miejsce pracy: Bytom
Numer: StPr/25/0154
OBOWIĄZKI:
bieżąca obsługa sekretariatu, koordynacja sprawnego obiegu dokumentów, redagowanie pism, współpraca z biurem księgowym + kadry, tworzenie sprawozdań, wprowadzanie faktur do systemu i do dziennika korespondencji, rozliczanie delegacji, tworzenie list obecności, wypełnianie wniosków urzędowych, skanowanie dokumentów i wprowadzanie do programu
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Wymagania: doświadczenie na stanowisku wymagającym dbałości o porządek w dokumentach, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu, mile widziana znajomość gospodarki finansowo - materiałowo - księgowej

Miejsce pracy:

Bytom


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

Podobne oferty

08 Maja 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

w załączniku Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: komputer - obsługa Wymagania inne: wykształcenie średnie, obsługa komputera, znajomość języka angielskiego, odpornośc na stres, komunikatywność, umiejętność...

Więcej informacji
08 Maja 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Miejsce pracy: śląskie / Bieruń

prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizację korespondencji papierowej i elektronicznej; przygotowanie korespondencji do wysyłki papierowej; wysyłka korespondencji w formie elektronicznej; prowadzenie kalendarza spotkań;...

Więcej informacji
08 Maja 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Miejsce pracy: śląskie / Dąbrowa Górnicza

-pomoc w codziennym funkcjonowaniu biura, obsługa urzadzeń biurowych, sporządzanie pism biurowych, korespondencja z klientami, przyjmowanie zamówień od klientów, sporządzanie ofert, obsługa interesantów, obsługa administracyjna dokumentacji firmowej,...

Więcej informacji