Praca w Piekarach Śląskich » Oferty pracy » Pracownik biurowy sekretariatu, administracja, księgowość
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania: doświadczenie na stanowisku wymagającym dbałości o porządek w dokumentach, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność pracy pod presją czasu, mile widziana znajomość gospodarki finansowo - materiałowo - księgowej
Bytom
Umowa o pracę na okres próbny
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
w załączniku Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: komputer - obsługa Wymagania inne: wykształcenie średnie, obsługa komputera, znajomość języka angielskiego, odpornośc na stres, komunikatywność, umiejętność...
Miejsce pracy: śląskie / Bieruń
prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizację korespondencji papierowej i elektronicznej; przygotowanie korespondencji do wysyłki papierowej; wysyłka korespondencji w formie elektronicznej; prowadzenie kalendarza spotkań;...
Miejsce pracy: śląskie / Dąbrowa Górnicza
-pomoc w codziennym funkcjonowaniu biura, obsługa urzadzeń biurowych, sporządzanie pism biurowych, korespondencja z klientami, przyjmowanie zamówień od klientów, sporządzanie ofert, obsługa interesantów, obsługa administracyjna dokumentacji firmowej,...