Praca w Piekarach Śląskich » Oferty pracy » Pracownik biurowy - specjalista ds. administracyjnych
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Uprawnienia: obsługa komputera
Zawód: Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Zawód: Księgowy (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne może być inne wykształcenie wyższe niż ekonomiczne ale mile widziane doświadczenie w pracy biurowej: kadry-płace, księgowość, inwentaryzacje ; znajomość MS OFFICE w szczególności Excel i google dosc ; zdolności analityczne, dokładność
Katowice
Umowa o pracę na czas określony
od 4 300 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Miejsce pracy: śląskie / Gliwice
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/DoposażeniaWykształcenie: średnie; komunikatywna znajomość języka angielskiego; obsługa komputera oraz programu Excell; zakres obowiązków: obsługa korespondencji; wykonywanie...
Miejsce pracy: śląskie / Tychy
- dokonywanie wycen stolarki okiennej- kontrola i aktualizowanie stanów magazynowych- zamawianie materiałów- tworzenie dokumentacji produkcyjnej stolarki okiennej*praca w systemie 1-zmianowym w godz. 07:00-15:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...
Miejsce pracy: śląskie / Tarnowskie Góry
Udzielanie informacji paszportowej, obsługa klienta, układanie paszportów w ciągu alfabetycznym w depozycie, faksowanie, kserowanie dokumentacji paszportowej, wykonywanie innych czynności zleconych przez opiekuna; Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...