Praca w Piekarach Śląskich » Oferty pracy » Pracownik biurowy - specjalista ds. administracyjnych
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie, ekonomiczne
Uprawnienia: obsługa komputera
Zawód: Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Zawód: Księgowy (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
wymagane wykształcenie min. średnie ekonomiczne może być inne wykształcenie wyższe niż ekonomiczne ale mile widziane doświadczenie w pracy biurowej: kadry-płace, księgowość, inwentaryzacje ; znajomość MS OFFICE w szczególności Excel i google dosc ; zdolności analityczne, dokładność
Katowice
Umowa o pracę na czas określony
od 4 300 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Miejsce pracy: śląskie / Zabrze
osoby zarejestrowane w PUP Zabrze Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wykształcenie: średnie zawodowe Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Wymagania inne:
Miejsce pracy: śląskie / Pszczyna
rejestracja korespondencji wpływającej, ekspedycja korespondencji, kopiowanie dokumentów, zakładanie teczek aktowych, digitalizacja akt postępowań, rejestrowanie spraw w systemie informatycznym Wymagania konieczne: Uprawnienia: Obsługa komputera Wymagania...
Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec
Do Twoich obowiązków będzie należało: Prowadzenie dokumentacji biurowej oraz wsparcie administracyjne dla innych działów Koordynacja obiegu dokumentów i dbanie o prawidłowy przepływ informacji Obsługa przewoźników - dostawców/odbiorców Dbanie o miłą...