Pracownik biurowy z j. polskim i słowackim

Ogłoszenie numer: 10362725, z dnia 2025-10-29

Klient portalu Praca.pl

Pracownik biurowy z j. polskim i słowackim

Miejsce pracy: Gliwice

 

Opis stanowiska

  • Tłumaczenia ustne i pisemne z oraz na język polski i słowacki (bez wymogu tłumaczeń przysięgłych).
  • Utrzymywanie bieżącej komunikacji ze spółką matką na Słowacji.
  • Wykonywanie zadań administracyjnych w dziale.

Wymagania

  • Wykształcenie min. średnie z maturą, mile widziane wyższe (licencjat lub magister).
  • Aktywna znajomość języka polskiego, słowackiego oraz czeskiego na poziomie min. B2.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Doświadczenie w pracy administracyjnej (mile widziane również osoby na początku kariery).

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji.
  • Szansę na rozwój zawodowy.
  • Premię roczną i świąteczną.
  • Nagrody jubileuszowe i dodatek za pozyskanie nowego pracownika.
  • Płatny dzień wolny w dniu urodzin.
  • Firmowe wydarzenia kulturalno-sportowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

27 Października 2025

Przedsiębiorstwo: URZĄD MIEJSKI W SOSNOWCU

Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec

przygotowywanie dokumentacji w zakresie komunalizacji mienia Gminy i Powiatu, sporządzanie wniosków do Wojewody Śląskiego, regulacja stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa, sporządzanie wniosków do Sądu Rejonowego Wydziału Ksiąg Wieczystych w...

Więcej informacji
25 Października 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Miejsce pracy: śląskie / Tychy

W załączniku Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: wykształcenie średnie lub wyższe, komunikatywność, wysoka kultura osobista, pracowitość, umiejętność pracy w zespole, wysokie umiejętności interpersonalne;

Więcej informacji
24 Października 2025

Przedsiębiorstwo: Trakcja S.A.

Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Opis stanowiska Przygotowywanie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów niezbędnych do sprawnego funkcjonowania kontraktu. Nadzorowanie obiegu korespondencji i dokumentacji. Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej w systemie....

Więcej informacji