Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Olkusz
Numer: StPr/25/0342
OBOWIĄZKI:
Obsługa biura, kontakt z klientem, archiwizacja dokumentów, obsługa programów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagana umiejętniśc obsługi urządzeń biurowych, znajomośc pakietu MS Office w tym MS Excel oraz Power Point.

Miejsce pracy:

Olkusz


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu

Podobne oferty

13 Maja 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Oferta stażu dla osób młodych (w wieku od 18 do 30 lat) w ramach programu z EFS PlusWykształcenie: średnie, biegła obsługa komputera; dokładność; dobra organizajcja pracy; zakres obowiązków: telefoniczna i emailowa obsługa klientów; tworzenie bazy...

Więcej informacji
11 Maja 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

w załączniku Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: komputer - obsługa Wymagania inne: wykształcenie średnie, obsługa komputera, znajomość języka angielskiego, odpornośc na stres, komunikatywność, umiejętność...

Więcej informacji
09 Maja 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu

Miejsce pracy: małopolskie / Olkusz

Pomoc w funkcjonowaniu sekretariatu Wymagania inne: Wymagane wykształcenie średnie, dobra znajomość MS Office.

Więcej informacji