Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/1055
OBOWIĄZKI:
Oferta stażu dla osób młodych (w wieku od 18 do 29 lat) w ramach programu z EFS PlusWykształcenie: średnie/wyższe; znajomość obsługi urządzeń biurowych; zakres obowiązków: wykonywanie prac kancelaryjno-biurowych: kserowanie akt sprawy, sporządzanie przeglądów w aktach sprawy, doręczenia i ekspedycja korespondencji "Prok-Sys", obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie projeków pism urzędowych, wykonywanie innych czynności zlecownych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik biurowy
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Podobne oferty

18 Lipca 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec

Bieżąca obsługa klientów, wystawianie faktur, paragonów, umawianie wizyt, odbiór i wydawanie sprzętu od klientów, doradztwo i wycena usług, zamawioanie towaru, korzystanie z programów do umawiania wizyt, programu fakturującego, programu do wyceny usług,...

Więcej informacji
18 Lipca 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Miejsce pracy: śląskie / Dąbrowa Górnicza

Analiza korespondencji z klientem, informowanie klienta na temat dostępności produktów oraz ofert firmy, obsługa prostych zapytań ofertowych, obsługa komputerowej bazy danych- NAVIREO, rozsyłanie materiałów marketingowych dla zainteresowanych klientów....

Więcej informacji
18 Lipca 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Miejsce pracy: śląskie / Dąbrowa Górnicza

rejestracja dokumentacji, przygotowanie dokumentacji celem przekazania do archiwum (sprawdzanie kwalifikacji, segregowanie, układanie, numerowanie stron, sporządzanie przeglądów akt, poznanie zasad obiegu dokumentów w jednostce, kontowanie zarchiwizowanych...

Więcej informacji