Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Numer: StPr/25/0375
OBOWIĄZKI:
- sporządzanie i przygotowywanie dokumentacji dowodowej do sądu i policji- tworzenie baz danych- wsparcie w bieżącej działalności biura- gromadzenie, porządkowanie i archiwizacja dokumentów- obsługa korespondencji urzędowej
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: pomaturalne/policealne
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: dobra znajomość obsługi komputera
Uprawnienia: obsługa komputera Word, Exell, Office


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Dąbrowa Górnicza


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Podobne oferty

01 Sierpnia 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Miejsce pracy: śląskie / Dąbrowa Górnicza

-Zapoznanie się z przepisami prawa dotyczącymi Działu, przygotowywanie dokumentacji do archiwizacji, kserokopia dokumentów, kopertowanie i ewidencjonowanie poczty wychodzącej, przychodzącej, przepisywanie pism i innych wychodzących dokumentów, zapoznanie się...

Więcej informacji
01 Sierpnia 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec

-prace biurowo-administracyjne, archiwizacja dokumentów, weryfikacjia dokumentacji przetargowej, przygotowywanie pism, codzienna wspólpraca z pozostałymi pracownikami działu w bieżących i dodatkowych zadaniach, przygotowywanie zestawień. Wymagania konieczne:...

Więcej informacji
01 Sierpnia 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Będzinie

Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec

Szkolenie BHP, ppoż, szkolenie stanowiskowe. Obsługa klienta. Przygotowywanie ofert dla klienta. Praca z systemem BDO. Raport do Zarządu. Sprawdzanie e-mail. Przygotowywanie dokumentów do księgowości. Sprawdzanie trasówek z danego dnia. Wymagania konieczne:...

Więcej informacji