Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/1666
OBOWIĄZKI:
Oferta stażu dla osób w szczególnej sytuacji na rynku pracyWykształcenie: min.średnie ekonomiczne; biegła obsługa komputera (Word, Excel), obsługa urządzeń biurowych; zakres obowiązków: sporządzanie umów dla zleceniobiorców, rozliczanie umów ze zleceniobiorcami; kompletowanie akt osobowych dla pracowników; odbiór i wysyłka korespondencji firmowej; zapoznanie sie z programem kadrowo-płacowym i programem Płatnik; inne prace w obszarze kadrowym; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik biurowy
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
Uprawnienia: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Podobne oferty

16 Listopada 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Miejsce pracy: śląskie / Dąbrowa Górnicza

- realizowanie zamówień do dostawców- przyjmowanie zamówień od klientów- korespondencja z klentami i dostawcami- pomoc w codziennym funkcjonowaniu biura- obsługa urządzeń biurowych- sporządzanie pism biurowych- sporządzanie ofert- obsługa interesantów-...

Więcej informacji
15 Listopada 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Miejsce pracy: śląskie / Dąbrowa Górnicza

-rejestracja dokumentacji, przygotowywanie dokumentacji celem przekazania do archiwum (sprawdzanie kwalifikacji, segregowanie, układanie, numerowanie stron, sporządzanie przeglądów akt, poznanie zasad obiegu dokumentów w jednostce, kontowanie zarchiwizowanych...

Więcej informacji
15 Listopada 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Miejsce pracy: śląskie / Dąbrowa Górnicza

- prace biurowe i administracyjne- obsługa klientów- przygotywawanie sprawozdań i raportów- obsługa urządzeń biurowych- porządkowanie i archiwizacja dokumentów- obsługa korespondencji firmowej i urzędowej- wykonywanie doraźnych poleceń na terenie firmy-...

Więcej informacji