Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Sosnowiec
Numer: StPr/25/0843
OBOWIĄZKI:
segregowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjno-archiwalną, oznaczanie teczek i akt zgodnie z przyjętymi standardami, sporządzanie list akt przekazywanych do archiwum, weryfikacja kompletności akt, sprawdzanie poprawności i chronologii dokumentów, praca w godzinach 7.30-15.30
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera z pakietem MS OFFICE
Uprawnienia: dokładność
Uprawnienia: wysoka kultura osobista
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych


Wymagania inne:

wykształcenie minimum średnie, komunikatywność, sumienność, odporność na stres

Miejsce pracy:

Sosnowiec


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Podobne oferty

08 Grudnia 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec

zarządzanie dokumentami - sporządzanie, segregowanie; prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji działowej; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; tworzenie i prowadzenie rejestrów dokumentów; pomoc i asystowanie przy bieżących zadaniach; generowanie raportów...

Więcej informacji
08 Grudnia 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Oleśnie

Miejsce pracy: opolskie / Zawadzkie

Planowanie tras krajowych i międzynarodowych, zarządzanie pracą kierowcó, przygotowanie dokumentacji związanej z transportem, obsługa floty pojazdów firmowych, wynajem samochodów z wypożyczalni, kontakt z klientem i pracownikami (kierowacami). Wymagania...

Więcej informacji
08 Grudnia 2025

Przedsiębiorstwo: URZĄD MIEJSKI W UJEŹDZIE

Miejsce pracy: opolskie / Ujazd

Promocja Gminy, prowadzenie spraw dotyczących inicjatyw społecznych, ( Budżet obywatelski , Fundusz sołecki, MIS itp), prowadzenie strony internetowej, współredagowanie Kwartalnika Gminnego, obsługa CEIDG, zastępstwa w kancelariiSzczegółowe informacje nt....

Więcej informacji