Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Sosnowiec
Numer: StPr/25/0843
OBOWIĄZKI:
segregowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjno-archiwalną, oznaczanie teczek i akt zgodnie z przyjętymi standardami, sporządzanie list akt przekazywanych do archiwum, weryfikacja kompletności akt, sprawdzanie poprawności i chronologii dokumentów, praca w godzinach 7.30-15.30
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: obsługa komputera z pakietem MS OFFICE
Uprawnienia: wysoka kultura osobista
Uprawnienia: obsługa urządzeń biurowych
Uprawnienia: dokładność


Wymagania inne:

wykształcenie minimum średnie, komunikatywność, sumienność, odporność na stres

Miejsce pracy:

Sosnowiec


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Podobne oferty

21 Grudnia 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec

zarządzanie dokumentami - sporządzanie, segregowanie; prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji działowej; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; tworzenie i prowadzenie rejestrów dokumentów; pomoc i asystowanie przy bieżących zadaniach; generowanie raportów...

Więcej informacji
21 Grudnia 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie

Miejsce pracy: śląskie / Jaworzno

wg programu stażu Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Umiejętność obsługi komputera na bardzo dobrym poziomie, znajomość podstawowych narzędzi i technologii, zdolnośc koncentracji i uwagi, komunikatywność,...

Więcej informacji
21 Grudnia 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu

Miejsce pracy: śląskie / Lubliniec

Obsługa sekretariatu, pisanie pism, kontakt z sądami i urzędami, terminowe wypełnianie zobowiązań. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), humanistyczne, kierunek: humanistyczne Wymagania inne: Mile widziane doświadczenie w pracy w...

Więcej informacji