Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/25/0349
OBOWIĄZKI:
Oferta stażu dla osób młodych (w wieku od 18 do 29 lat) w ramach programu z EFS PlusWykształcenie średnie lub wyższe; obsługa pakietu MS Office; zakres obowiązków: wykonywanie prac biurowych działu, obsługa urządzeń biurowych; przygotowywanie materiałów szkoleniowych, porządkowanie dokumentów, archiwizacja; kompletowanie dokumentacji do przeprowadzenia szkolenia zgodnie z wymogami prawnymi; prowadzenie korespondecnji; jedna zmiana; miejsce wykonywania stażu: Gliwice
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Technik prac biurowych*
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Podobne oferty

17 Kwietnia 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Miejsce pracy: śląskie / Sławków

-przygotowanie ofert ubezpieczeniowych, układanie dokumentów, wprowadzanie danych do systemu AGENT M6, skanowanie, wysyłanie dokumentów, kontaktowanie się z klientem w sprawie kończących się umów -telefonicznie i mailowo, obsługa urządzeń biurowych...

Więcej informacji
17 Kwietnia 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec

obsługa kancelarii, obsługa sekretariatów, pomoc przy pracach związanych z archiwizacją sokumentów, kserowanie dokumentów, obsługa urządeń biurowych itp. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) Uprawnienia: Obsługa komputera...

Więcej informacji
17 Kwietnia 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Bytomiu

Miejsce pracy: śląskie / Bytom

obsługa dokumentacji, składanie zamówień, obsługa korespondencji, obsługa sprzętu biurowego, zarządzanie materiałami biurowymi, inwentaryzacja, utrzymanie porządku na stanowisku pracy, tworzenie listy obecności, płac, wsystkie czynności będą wykonywane...

Więcej informacji