Pracownik biurowy

Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Pracownik biurowy
Miejsce pracy: Sosnowiec
Numer: StPr/25/0335
OBOWIĄZKI:
obsługa komputera oraz programów biurowych (|MS Word, Excel) przy tworzeniu dokumentów firmowych; przygotowywanie oraz archiwizacja dokumentów zgodnie z przyjętymi procedurami biura; wprowadzanie danych do systemów komputerowych; aktualizacja baz danych oraz sporządzanie prostych raportów; obsługa korespondencji elektronicznej - odbieranie i wysyłanie wiadomości e-mail; dbanie o prawidłowy obieg informacji w firmie oraz kontakt z innymi działami; praca w godzinach 8.00-16.00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

wykształcenie średnie

Miejsce pracy:

Sosnowiec


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 994,40 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Podobne oferty

08 Maja 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

w załączniku Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: komputer - obsługa Wymagania inne: wykształcenie średnie, obsługa komputera, znajomość języka angielskiego, odpornośc na stres, komunikatywność, umiejętność...

Więcej informacji
08 Maja 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Miejsce pracy: śląskie / Bieruń

prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizację korespondencji papierowej i elektronicznej; przygotowanie korespondencji do wysyłki papierowej; wysyłka korespondencji w formie elektronicznej; prowadzenie kalendarza spotkań;...

Więcej informacji
08 Maja 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Miejsce pracy: śląskie / Dąbrowa Górnicza

-pomoc w codziennym funkcjonowaniu biura, obsługa urzadzeń biurowych, sporządzanie pism biurowych, korespondencja z klientami, przyjmowanie zamówień od klientów, sporządzanie ofert, obsługa interesantów, obsługa administracyjna dokumentacji firmowej,...

Więcej informacji