Praca w Piekarach Śląskich » Oferty pracy » Pracownik do spraw obsługi klienta i sprzedaży
Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Uprawnienia: obsługa programu MS Excel
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: obsługa komputera
wykształcenie min. średnie, wysoka kultura osobista, uprzejmość i cierpliwość w kontakcie z klientem, komunikatywność i umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych, podstawowa znajomość obsługi komputera (e-mail, Excel, system sprzedaży), umiejętność planowania i koordynowania dostaw, samodzielność, dobra organizacja pracy i odporność na stres. Mile widziane: doświadczenie w obsłudze kasy fiskalnej, prawo jazdy kat. B, znajomość lokalnego rynku i potrzeb klientów, doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży. Praca w godz. 8.00-16.00 na umowę o pracę lub umowę zlecenie. Preferowany wcześniejszy kontakt telefoniczny w godz. 8.00-15.00. Wynagrodzenie brutto do negocjacji.
Bolesław
Umowa o pracę na czas określony
od 4 666 PLN
do negocjacji
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Twoim zadaniem będzie: odbieranie telefonów od polskojęzycznych klientów , wspieranie ich w sprawach napraw , gwarancji i drobnych usterek, znajdowanie rozwiązań tam, gdzie inni widzą problem, dobieranie sprzętu do potrzeb klienta, praca w naszym systemie...
Miejsce pracy: śląskie / Gliwice
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon,...
Miejsce pracy: śląskie / Zabrze
Opis stanowiska: Czujesz się komfortowo w obsłudze klienta popularnej marki odzieżowej? My też :) Dołącz do zespołu największych pasjonatów branży! Obsługujemy klientów w sposób dopasowany do dzisiejszych "pędzących" czasów, to znaczy przez telefon,...