Pracownik Działu Reklamacji

Ogłoszenie numer: 9813256, z dnia 2025-04-26

Klient portalu Praca.pl

Pracownik Działu Reklamacji

Miejsce pracy: Strzelce Opolskie

 

Opis stanowiska

  • przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych
  • wprowadzanie danych reklamacyjnych do systemu i zamykanie spraw po decyzji
  • nadzór nad terminowością realizacji reklamacji przez dostawców
  • przygotowywanie oraz wysyłka decyzji reklamacyjnych i procedowanie odwołań
  • kontrola i wyjaśnianie potrąceń oraz rozliczanie faktur reklamacyjnych
  • współpraca z dostawcami towarów handlowych i działem sprzedaży
  • monitoring terminowości dostaw i udział w inwentaryzacjach
  • sporządzanie raportów i analiz reklamacyjnych

Wymagania

  • minimum rok doświadczenia na stanowisku związanym z reklamacjami lub obsługą klienta
  • dobra znajomość MS Office, zwłaszcza Excel
  • bardzo dobra organizacja pracy, dokładność i umiejętność pracy zespołowej
  • komunikatywność i nastawienie na rozwiązywanie problemów
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2

Oferujemy

  • umowę o pracę w międzynarodowej korporacji lidera branży
  • atrakcyjny system nagród miesięcznych i dodatek za frekwencję
  • opiekę mentora podczas onboardingu i program rozwoju wewnętrznego
  • udział w specjalistycznych szkoleniach finansowanych przez pracodawcę
  • program poleceń pracowniczych
  • dofinansowanie do żłobka/przedszkola i karta na basen
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

08 Maja 2025

Przedsiębiorstwo: KRONOSPAN OSB Sp. z o.o

Miejsce pracy: opolskie / Strzelce Opolskie

Obowiązki: Przyjmowanie i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacji. Wprowadzanie reklamacji do systemu. Zamykanie reklamacji po ich rozpatrzeniu. Nadzór nad danymi w programach reklamacyjnych. Tworzenie oraz przesyłanie do klientów decyzji reklamacyjnych....

Więcej informacji
07 Maja 2025

Przedsiębiorstwo: AGATA Spółka Akcyjna

Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie...

Więcej informacji
02 Maja 2025

Przedsiębiorstwo: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Obsługa zgłoszeń i reklamacji od Klientów telefonicznie i mailowo. Komunikacja z Klientami i współpraca z działami wewnętrznymi oraz partnerami zewnętrznymi. Koordynacja procesów reklamacyjnych. Obsługa infolinii. Zapewnienie prawidłowego przepływu...

Więcej informacji