Pracownik Działu Reklamacji

Ogłoszenie numer: 10325945, z dnia 2025-10-15

Klient portalu Praca.pl

Pracownik Działu Reklamacji

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta.
  • Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta.
  • Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.

Wymagania

  • Doświadczenie w pracy z gwarancjami i rękojmią.
  • Znajomość obsługi komputera.
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne.
  • Samodzielność, precyzja w działaniu.
  • Wysoka kultura osobista.

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia.
  • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego.
  • Atrakcyjny pakiet bonusów (premie retencyjne, bonusy świąteczne).
  • Bogaty pakiet socjalny (Medicover, Medicover Sport, grupowe ubezpieczenie zdrowotne, wczasy pod gruszą, zniżki pracownicze).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

15 Października 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

As a Customer Support Specialist, you will serve as a trusted guide and digital companion for our customers in digital space. You will handle both telephone and written inquiries, primarily in German (approx. 5% in English) related to credit card. Responding to...

Więcej informacji
13 Października 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Twoim zadaniem będzie: odbieranie telefonów od polskojęzycznych klientów , wspieranie ich w sprawach napraw , gwarancji i drobnych usterek, znajdowanie rozwiązań tam, gdzie inni widzą problem, dobieranie sprzętu do potrzeb klienta, praca w naszym systemie...

Więcej informacji
12 Października 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls. Support individual (B2C) and business customers (B2B). Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues. Explain non-technical customers how electronics...

Więcej informacji