Pracownik obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Pracownik obsługi klienta
Miejsce pracy: Sosnowiec
Numer: StPr/25/0743
OBOWIĄZKI:
zapewnienie wsparcia klientom zgłaszającym się do sali obsługi klienta oraz organizacja obsługi dostosowanej do ich potrzeb, wsparcie w obsłudze biletomatu i wyborze właściwego stanowiska, udzielanie ogólnych informacji o sposobie załatwiania spraw, pomoc w kompletowaniu dokumentów niezbędnych do załatwienia sprawy, wydawanie druków, formularzy, udzielanie wsparcia w ich wypełnianiu, pomoc w zarządzaniu ruchem klientów w sytuacji jego natężenia, organizacja obsługi z udziałem pracowników innych komórek, praca na wybranych aplikacjach wewnątrzzakładowych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa komputera


Wymagania inne:

możliwość pracy z monitorem ekranowym

Miejsce pracy:

Sosnowiec


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

2 755,10 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Podobne oferty

14 Listopada 2025

Przedsiębiorstwo: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Udzielanie wsparcia klientom niemieckojęzycznym za pośrednictwem telefonu, czatu i formularzy online Pomoc w sprawach związanych z zamówieniami, zwrotami oraz obsługą urządzeń domowych Udzielanie informacji o produktach i doradztwo w zakresie akcesoriów oraz...

Więcej informacji
12 Listopada 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Obsługa klientów w zakresie zapytań, zgłoszeń i reklamacji poprzez telefon, formularze internetowe i czat. Profesjonalne udzielanie informacji o produktach oraz wsparcie techniczne i doradcze. Realizacja reklamacji, organizacja napraw i zwrotów, a także...

Więcej informacji
12 Listopada 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance...

Więcej informacji