Referent administracyjny

Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Referent administracyjny
Miejsce pracy: Gliwice
Numer: StPr/24/0515
OBOWIĄZKI:
Oferta stażu dla osób młodych (w wieku od 18 do 29 lat) w ramach programu z EFS PlusWykształcenie: wyższe/średnie; znajomość pakietu MS Office; znajomość języka angielskiego na poziomie B1; umiejętność współpracy i komunikacji w zespole, motywacja do pracy i zdobywania nowych doświadczeń; zakres obowiązków: działania administracyjno-biurowe realizowane przez jednostkę: sporządzanie dokumentów, obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej, przygotowywanie sprawozdań i raportów, obsługa klienta wew. i zew., współpraca z pozostałymi jednostami uczelni; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Zawód: Pracownik biurowy
Wykształcenie: średnie zawodowe
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany


Wymagania inne:

Miejsce pracy:

Gliwice


Rodzaj umowy:

Nie dotyczy


Wynagrodzenie brutto:

1 790,3 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Podobne oferty

28 Kwietnia 2024

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Żorach

Miejsce pracy: śląskie / Żory

Referat Rachunkowości: księgowanie kwitów kasowych, i deklaracji, sprawdzanie zgodności wykazów z dokumentami, przygotowanie postanowień do wysyłki, obsługa pism, archiwizacja dokumentówDział Podatków Dochodowych i Podatków od Towarów i Usług:...

Więcej informacji
26 Kwietnia 2024

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Zabrzu

Miejsce pracy: śląskie / Zabrze

osoby zarejestrowane w PUP Zabrze Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:

Więcej informacji
25 Kwietnia 2024

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku

Miejsce pracy: śląskie / Rybnik

Zainteresowane osoby zarejestrowane w PUP Rybnik powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Refundacja w ramach stażu. Wykonywanie prac biurowych, oraz prac zleconych przez przełożonego. Wymagania konieczne: Wykształcenie:...

Więcej informacji