Praca w Piekarach Śląskich » Oferty pracy » Referent do spraw administracji
Poziom wykształcenia:- wykształcenie minimum średnie z maturą (mile widziane wyższe z zakresu administracji)- mile widziane 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku pracy - bardzo dobra znajomość obsługi komputera (szczególnie pakiet MS Office)- obsługa urządzeń biurowych- umiejętność organizacji pracy pod presją czasu- samodzielność- komunikatywność- mile widziane doświadczenie w archiwizacji dokumentów oraz przeprowadzanie procedury przetargowej z wykorzystaniem platformy e-Zamówienia
Pszczyna
Umowa o pracę na czas określony
od 4 916 PLN
+ dodatki wysluga lat oraz 30% dodatku za trudną pracę
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie
Miejsce pracy: śląskie / Siemianowice Śląskie
Prezydent Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza nabór na stanowisko pracy: starszy referent w Referacie Wymiaru i Rozliczeń Wydziału Podatków Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:a) analiza aktów...
Miejsce pracy: śląskie / Rybnik
Zainteresowane osoby zarejestrowane w PUP Rybnik powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Refundacja w ramach stażu. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
Miejsce pracy: śląskie / Myszków
Warunki pracy Praca przy komputerze, także poza siedzibą Inspektoratu, praca na VI piętrze, pomieszczenia biurowe dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich - winda oraz drzwi o odpowiedniej szerokości Zakres...