Referent

Urząd Miejski w Pszczynie
Referent
Miejsce pracy: Pszczyna
Numer: StPr/25/0348
OBOWIĄZKI:
1. Udział we wdrażaniu projektów informatycznych prowadzonych przez gminę oraz systemów informatycznych Urzędu.2. Opieka techniczna nad sprzętem komputerowym oraz systemami operacyjnymi.3. Realizacja zadań administratora sieci lokalnej.4. Aktualizacja systemów operacyjnych i aplikacyjnych.5. Administracja zasobami www, ftp, Biuletynem Informacji Publicznej.6. Konfiguracja sprzętu informatycznego.7. Pomoc techniczna helpdesk.8. Nadzór nad serwisem sprzętu komputerowego.9. Współpraca w projektach wdrożeniowych (dostawcy oprogramowania).10. Konfiguracja sprzętu i aplikacji Systemu Rejestrów Państwowych.Warunki pracy:1. Praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy.2. Stanowisko pracy wymaga stałego kontaktu z osobami współpracującymi.Praca na czas określony: 6 miesięcy z możliwością dalszego zatrudnieniaGodzina zakończenia pracy: 19:00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie branżowe
Uprawnienia: Administrator stron internetowych
Uprawnienia: biegła obsługa komputera, Microsoft Office


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne:1. Wykształcenie średnie w zakresie informatyki. 2. Udokumentowany co najmniej roczny staż pracy umożliwiający realizację zadań na powierzonym na stanowisku.3. Znajomość funkcjonowania systemów informatycznych.4. Znajomość: systemów operacyjnych Windows, pakietów aplikacji do tworzenia grafiki, zagadnień związanych z sieciami LAN/WAN, zasad oprogramowania i działania baz danych, praktyczna znajomość sprzętu komputerowego, znajomość sql, php, zasad zarządzania dokumentacją, zasad bezpieczeństwa systemów informatycznych, zasad elektronicznego obiegu dokumentu.5. Znajomość przepisów ustaw: o ochronie danych osobowych, o samorządzie gminnym, o doręczeniach elektronicznych, o dostępie do informacji publicznej, rozporządzenia w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej.6. Przedstawienie stanowiska potwierdzającego posiadanie kwalifikacji i umiejętności pozwalających w prawidłowy sposób realizować zadania na stanowisku objętym konkursem.7. Obywatelstwo polskie.8. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.9. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.10. Nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe:1. Odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, umiejętność szybkiego podejmowania decyzji.2. Znajomość technologii wirtualizacji, konfiguracja urządzeń sieciowych, znajomość konfiguracji firewall, znajomość systemów obiegu dokumentów, doświadczenie w zarządzaniu platformami e-usług publicznych, znajomość platformy e-doręczenia.

Miejsce pracy:

Pszczyna


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie

Podobne oferty

13 Lipca 2025

Przedsiębiorstwo: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Mysłowicach

Miejsce pracy: śląskie / Mysłowice

prowadzenie pełnej dokumentacji płacowej, naliczanie wynagrodzenia za pracę ze stosunków pracy oraz umów cywilno-prawnych, naliczanie ekwiwalentów za urlopy wypoczynkowe, naliczanie pracownikom zasiłków ubezpieczenia społecznego, tj. chorobowe,...

Więcej informacji
11 Lipca 2025

Przedsiębiorstwo: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: Praca administracyjno-biurowa Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie Użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów) Zagrożenie...

Więcej informacji
10 Lipca 2025

Przedsiębiorstwo: Urząd Miasta Siemianowice Śląskie

Miejsce pracy: śląskie / Siemianowice Śląskie

Prezydent Miasta Siemianowice Śląskie ogłasza nabór na stanowisko pracy: starszy referent w Referacie Wymiaru i Rozliczeń Wydziału Podatków Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:a) analiza aktów...

Więcej informacji