Referent

Komenda Miejska Policji w Chorzowie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Chorzów
Ogłoszenie o naborze Nr 151702

Warunki pracy


  • Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym.Oświetlenie naturalne i sztuczne, pozycja ciała-siedząca
  • Stanowisko wyposażone jest w telefon, komputer oraz monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy.
  • Stanowisko usytuowane jest na III piętrze budynku Komendy Miejskiej Policji w Chorzowie przy ul. Legnickiej 1. Budynek nie jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych - winda do parteru. Konieczność pokonywania dużych odległości oraz otwierania drzwi p.poż z samozamykaczami.

Zakres zadań

  • Uzyskuje, kompletuje oraz przedkłada dokumenty i korespondencję jawną przełożonemu tj. Naczelnikowi Wydziału, Zastępcy Naczelnika Wydziału, a pod ich nieobecność Kierownikowi Referatu ds. Zwalczania Pseuokibiców, a zaewidencjonowaną korespondencję przekazuje właściwym referentom spraw w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów.
  • Ewidencjonuje całość korespondencji w rejestrach kancelaryjnych
  • Prowadzi dokumentację ewidencyjną ( cyfrową i papierową) związaną z obsługą kancelaryjną wydziału w postaci dzienników korespondencyjnych i rejestrów pomocniczych oraz monitoruje prawidłowość i terminowość rozliczania się referentów-funkcjonariuszy spraw z pobranych dokumentów w celu zapewnienia prawidłowego obiegu dokumentów w wydziale.
  • Obsługuje pocztę elektroniczną, centralę telefoniczną, system faksowo-mailowy, programy do wysyłania korespondencji jawnej za pośrednictwem Poczty Polskiej celem nadania właściwego biegu wpływającym i wysyłanym dokumentom jawnym.
  • Prowadzi rejestry oraz sporządza wykazy i zestawienia dotyczące np. spraw pracowniczych, organizacyjnych, logistycznych, w celu umożliwienia prawidłowego funkcjonowania wydziału.
  • Sporządza, przepisuje, powiela dokumenty na polecenie właściwego przełożonego, w celu wsparcia bieżącej pracy komórki.
  • Archiwizuje dokumenty jawne wytworzone przez funkcjonariuszy wydziału i pracowników sekretariatu, sporządza spisy oraz protokoły brakowania dokumentacji niearchiwalnej BC i przekazuje je do archiwum, w celu zapewnienia ich prawidłowego przechowywania.
  • Prowadzi ewidencję pieczęci i stempli będących na stanie wydziału
  • Ewidencjonuje czas pracy, urlopy, absencje pracowników, policjantów,

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego powyżej 6 miesięcy w administracji publicznej lub pracy biurowej
  • Umiejętnosć pracy w zespole
  • Komunikatywność
  • Umiejętność współpracy i pracy własnej
  • Rzetelność, dokładność i terminowość
  • Samodzielność
  • Umiejętność obsługi komputera oraz urządzeń biurowych
  • Poświadczenie bezpieczeństwa z klauzulą dopuszczalności co najmniej "poufne" albo oświadczenie o mpoddaniu się procedurze sprawdzającej i uzyskanie poświadczenia do wymaganej klauzuli
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - NIE DOTYCZY TO KANDYDATEK/KANDYDATÓW URODZONYCH 1 SIERPNIA 1972R. LUB PÓŹNIEJ. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1sierpnia 1972r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Podobne oferty

11 Maja 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Opis stanowiska pracy :- Realizacja zadań z zakresu obsługi serwisowej i realizacji zakupów aparatury medycznej oraz sprzętu laboratoryjnego (w tym analiza rynku, wycena, przygotowanie zleceń / umów, nadzór nad realizacją zamówień, rozliczanie),-...

Więcej informacji
10 Maja 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Bieruniu

Miejsce pracy: śląskie / Lędziny

Warunki pracy Praca w siedzibie Inspektoratu w Lędzinach oraz w terenie, obsługa interesantów, korzystanie z komputera i sprzętu biurowego, Zakres zadań prowadzenie spraw kancelaryjnych - przyjmowanie , rejestrowanie i wysyłanie korespondencji wpływającej i...

Więcej informacji
10 Maja 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Oferta stażu dla osób młodych (w wieku od 18 do 30 lat) w ramach programu z EFS PlusWykształcenie: min.średnie; poprawna komunikacja względem językowym, umiejętność planowania i organizowania swojej pracy; zakres obowiązków: wprowadzanie do systemów...

Więcej informacji