Rejestratorka medyczna

Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu
Rejestratorka medyczna
Miejsce pracy: Sosnowiec
Numer: StPr/25/0412
OBOWIĄZKI:
rejestracja pacjentów, obsługa pacjentów w ramach świadczeń usług z NFZ, prowadzenie dokumentacji medycznej, współpraca z personelem medycznym, obsługa kasy fiskalnej oraz terminala płatniczego, obsługa korespondencji i kontaktów zewnętrznych, zachowanie zasad poufności i etyki zawodowej, praca w godzinach: 7.00-14.35, 10.25-18.00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Obsługa programu mMedica
Uprawnienia: znajomość pakietu MS Office


Wymagania inne:

wykształcenie minimum średnie, mile widziane doświadczenie w obsłudze programu mMedica

Miejsce pracy:

Sosnowiec


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 5 582 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu

Podobne oferty

22 Maja 2025

Przedsiębiorstwo: Medicover Stomatologia

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych. Dołącz do nas jeśli: lubisz pracę z ludźmi...

Więcej informacji
20 Maja 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Rybniku

Miejsce pracy: śląskie / Rybnik

Praca w przychodni prywatnej. Obsługa komputera, kontakt z klientami, praca na dwie zmiany. Kontakt telefoniczny z pracodawcą lub podania składać e-mailem: ilona.klon@wp.pl Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: łatwość...

Więcej informacji
13 Maja 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Miejsce pracy: śląskie / Dąbrowa Górnicza

Kompleksowa obsługa administracyjna pacjentów;praca od poniedziałku do piątku w przedziale godzinowym 16:00 - 20:00 ( liczba godzin dziennie do uzgodnienia z pracodawcą) Wymagania konieczne: Uprawnienia: komunikatywność Uprawnienia: biegła obsługa komputera...

Więcej informacji