Praca w Piekarach Śląskich » Oferty pracy » Specjalista do spraw kadr i płac / asystentka biura zarządu
Wykształcenie średnie, mile widziane ekonomiczne, administracja, zarządzanie. Wymagana wiedza dotycząca kadr, zatrudniania, naliczania płac, znajomość prawa pracy, obsługa programu PŁATNIK. Proponowana umowa na czas określony z możliwością przejścia na umowę na czas nieokreślony.
Tarnowskie Góry
Umowa o pracę na czas określony
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Miejsce pracy: śląskie / Chorzów
- przestrzeganie przepisów BHP i P.POŻ; - przestrzeganie regulaminu pracy oraz przepisów wewnętrznych Organizatora; - obsługa podstawowych urządzeń biurowych; - obsługa komputera i podstawowa wiedza w zakresie programów niezbędnych do realizacji...
Miejsce pracy: śląskie / Chorzów
- przestrzeganie przepisów BHP i P.POŻ; - przestrzeganie regulaminu pracy oraz przepisów wewnętrznych Organizatora; - obsługa podstawowych urządzeń biurowych; - obsługa komputera i podstawowa wiedza w zakresie programów niezbędnych do realizacji...
Miejsce pracy: śląskie / Bytom
Asystent sędziego wykonuje czynności zmierzające do przygotowania spraw sądowych do rozpoznania oraz czynności zzakresu działalności administracyjnej sądów, o których mowa w art. 8 pkt 2 Ustawy prawo o ustroju sądów powszechnych.Szczegółowy zakres i...