Praca w Piekarach Śląskich » Oferty pracy » Specjalista ds. administracji
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Uprawnienia: DOŚWIADCZENIE
Uprawnienia: dobra organizacja czasu pracy
Uprawnienia: obsługa komputera
Uprawnienia: obsługa pakietu MS Office
umiejętności: znajomość obsługi komputera, znajomość pakietu MsOffice, dokładność, sumienność, skrupulatność, zaangażowanie w wykonywanie obowiązków, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność radzenia sobie z presją czasu i stresem, wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne (komunikacja, umiejętność współpracy), wysoka kultura osobista, poszanowanie poufności informacji, odpowiedzialna postawa, zaangażowanie w wykonywanie obowiązków. Mile widziana znajomość języka koreańskiego.
Strzelce Opolskie
Umowa o pracę na czas określony
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich
Miejsce pracy: śląskie / Mysłowice
prowadzenie dzienników korespondencyjnych, obsługa komputera ( wykonywanie pism, zestawień itp. - MSWord, MSExcel) , obsługa kserograficzna, wysyłka poczty zwykłej, przyjmowanie i rozdzielanie korespondencji adresowej do komórek organizacyjnych, pisanie pism i...
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
- pomoc przy wystawianiu faktur za wynajem,- współpraca z firmami serwisowymi,- kontakt z najemcami,- pomoc w przygotowywaniu dokumentów związanych ze stanem technicznym budynków,- pomoc przy archiwizowaniu dokumentów,- zapoznanie sie z programem Comarch Optima...
Miejsce pracy: śląskie / Rybnik
Nadzór nad terminowością dostarczania dokumentacji zgodnie z przyjętym harmonogramem realizacji budowy oraz współpraca z biurami projektowymi, podwykonawcami robót budowlanych i zespołem budowy, bieżąca kontrola poprawności formalnej przekazywanej...