Praca w Piekarach Śląskich » Oferty pracy » Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania niezbędne:- Wykształcenie wyższe, - Doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy w pracy na podobnym stanowisku w rozliczaniu inwestycji z UE,- Wymagana znajomość procedur i wytycznych w rozliczaniu środków z UE.- Wymagania znajomość przepisów Ustawa prawo Wodne, - Biegła znajomość obsługi komputera i pakietu Ms Office.- Znajomość obsługi urządzeń biurowych: skaner, kserokopiarka - w zakresie niezbędnym do wypełniania obowiązków,- Bardzo dobra organizacja pracy i zaangażowanie w powierzone obowiązki.
Bieruń
Umowa o pracę na czas określony
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Miejsce pracy: śląskie / Dąbrowa Górnicza
-rejestracja dokumentacji, przygotowanie dokumentacji celem przekazania do archiwum (sprawdzanie kwalifikacji, segregowanie układanie, numerowanie stron, sporządzanie przeglądów akt, poznnie zasad obiegu dokumentów w jednostce, kontowanie zarchiwizowanych...
Miejsce pracy: śląskie / Gliwice
Oferta stażu dla osób młodych (w wieku od 18 do 29 lat) w ramach programu z EFS PlusWykształcenie średnie lub wyższe; obsługa pakietu MS Office; zakres obowiązków: wykonywanie prac biurowych działu, obsługa urządzeń biurowych; przygotowywanie...
Miejsce pracy: śląskie / Tychy
w załączniku Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: komputer - obsługa Uprawnienia: MS OFFICE Wymagania inne: wykształcenie średnie, znajomość pakietu MS Office, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,...