Praca w Piekarach Śląskich » Oferty pracy » Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: praca zespołowa
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: Umiejętność obsługi programu MsOffice - POWERPOINT
CZEKAMY NA KANDYDATA, KTÓRY:- posiada wykształcenie wyższe, preferowane na kierunkach: ekonomia, administracja lub pokrewne,- ma minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze posiadanego wykształcenia,- zna przepisy ustaw: Prawo wodne, Kodeks postępowania administracyjnego,- sprawnie posługuje się narzędziami pakietu MS Office PowerPoint,- jest dokładny i skuteczny w realizacji powierzonych zadań,- potrafi wykonywać obowiązki pod presją czasu,- jest komunikatywny i potrafi współpracować w zespole.
Bieruń
Umowa o pracę na okres próbny
od 5 300 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Miejsce pracy: śląskie / Bytom
bieżąca obsługa sekretariatu, koordynacja sprawnego obiegu dokumentów, redagowanie pism, współpraca z biurem księgowym + kadry, tworzenie sprawozdań, wprowadzanie faktur do systemu i do dziennika korespondencji, rozliczanie delegacji, tworzenie list...
Miejsce pracy: śląskie / Gliwice
Oferta z Prac Interwencyjnych dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w tut. UrzędzieWykształcenie: średnie; mile widziane doświadczenie zawodowe; prawo jazdy kat.B; zakres obowiązków: prace biurowe, kontakt z zarządcami, dostarczanie środków czystości,...
Miejsce pracy: śląskie / Sławków
Wykonywanie prac biurowych Wymagania inne: Wymagane wykształcenie średnie, umiejętmość obsługi komputera.