Praca w Piekarach Śląskich » Oferty pracy » Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: praca zespołowa
Uprawnienia: Umiejętność obsługi programu MsOffice - POWERPOINT
CZEKAMY NA KANDYDATA, KTÓRY:- posiada wykształcenie wyższe, preferowane na kierunkach: ekonomia, administracja lub pokrewne,- ma minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze posiadanego wykształcenia,- zna przepisy ustaw: Prawo wodne, Kodeks postępowania administracyjnego,- sprawnie posługuje się narzędziami pakietu MS Office PowerPoint,- jest dokładny i skuteczny w realizacji powierzonych zadań,- potrafi wykonywać obowiązki pod presją czasu,- jest komunikatywny i potrafi współpracować w zespole.
Bieruń
Umowa o pracę na okres próbny
od 5 300 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
w załączniku Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: komputer - obsługa Wymagania inne: wykształcenie średnie, obsługa komputera, znajomość języka angielskiego, odpornośc na stres, komunikatywność, umiejętność...
Miejsce pracy: śląskie / Dąbrowa Górnicza
-pomoc w codziennym funkcjonowaniu biura, obsługa urzadzeń biurowych, sporządzanie pism biurowych, korespondencja z klientami, przyjmowanie zamówień od klientów, sporządzanie ofert, obsługa interesantów, obsługa administracyjna dokumentacji firmowej,...
Miejsce pracy: małopolskie / Olkusz
Wykonywanie czynności kancelaryjnych, sporządzenie pism, archiwizacja dokumentów. Wymagania inne: Wymagane wykształcenie minimum średnie, biegła znajomość urządzeń biurowych w tym komputera. Znajomośc programu: WORD, EXCEL.