Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Specjalista ds. administracyjno-biurowych
Miejsce pracy: Bieruń
Numer: StPr/25/0599
OBOWIĄZKI:
prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizację korespondencji papierowej i elektronicznej; przygotowanie korespondencji do wysyłki papierowej; wysyłka korespondencji w formie elektronicznej; prowadzenie kalendarza spotkań; obsługa urządzeń biurowych: drukarka, skaner, fax, niszczarka; współudział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej; udział w komisjach przetargowych.*praca w systemie 1-zmianowym w godz. 08:00-16:00
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: praca zespołowa
Uprawnienia: Umiejętność obsługi programu MsOffice - POWERPOINT


Wymagania inne:

CZEKAMY NA KANDYDATA, KTÓRY:- posiada wykształcenie wyższe, preferowane na kierunkach: ekonomia, administracja lub pokrewne,- ma minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze posiadanego wykształcenia,- zna przepisy ustaw: Prawo wodne, Kodeks postępowania administracyjnego,- sprawnie posługuje się narzędziami pakietu MS Office PowerPoint,- jest dokładny i skuteczny w realizacji powierzonych zadań,- potrafi wykonywać obowiązki pod presją czasu,- jest komunikatywny i potrafi współpracować w zespole.

Miejsce pracy:

Bieruń


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 5 300 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Podobne oferty

08 Maja 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

w załączniku Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: komputer - obsługa Wymagania inne: wykształcenie średnie, obsługa komputera, znajomość języka angielskiego, odpornośc na stres, komunikatywność, umiejętność...

Więcej informacji
08 Maja 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej

Miejsce pracy: śląskie / Dąbrowa Górnicza

-pomoc w codziennym funkcjonowaniu biura, obsługa urzadzeń biurowych, sporządzanie pism biurowych, korespondencja z klientami, przyjmowanie zamówień od klientów, sporządzanie ofert, obsługa interesantów, obsługa administracyjna dokumentacji firmowej,...

Więcej informacji
07 Maja 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu

Miejsce pracy: małopolskie / Olkusz

Wykonywanie czynności kancelaryjnych, sporządzenie pism, archiwizacja dokumentów. Wymagania inne: Wymagane wykształcenie minimum średnie, biegła znajomość urządzeń biurowych w tym komputera. Znajomośc programu: WORD, EXCEL.

Więcej informacji