Praca w Piekarach Śląskich » Oferty pracy » Specjalista ds. kadr i płac
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania:- wykształcenia średnie lub wyższe (preferowane ekonomiczne, prawne, administracyjne),- wymagane doświadczenie zawodowe: min. 3 lata pracy w dziale kadr i płac- dobra znajomość przepisów Prawa Pracy, przepisów podatkowych w zakresie podatków od osób fizycznych jak również znajomość przepisów w zakresie ubezpieczeń społecznych.
Katowice
Umowa o pracę na okres próbny
od 5 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Miejsce pracy: małopolskie / Trzebinia
Rozliczenie wynagrodzeń, rozliczanie ZUS, obsługa rekrutacji pracowników, obsługa akt osobowych. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne Wymagania inne: znajomość programu Optima i Płatnik i ZUS PUE, znajomość zagadnień z zakresu...
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Warunki pracy Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz toalety dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wejście do Urzędu wyposażone w podjazd (od strony ul. Reymonta). Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na III piętrze...
Miejsce pracy: śląskie / Chorzów
Sporządzanie list płac oraz naliczanie wynagrodzeń pracownikówProwadzenie akt osobowychNadzorowanie ważności badań lekarskich, urlopów, szkoleń BHP oraz innych dokumentówSporządzanie umów cywilnoprawnych, umów o pracę oraz świadectw pracySporządzanie...