Specjalista ds. Księgowości

Specjalista ds. Księgowości
Miejsce pracy: Bytom
Opis:
  • Aktywna współpraca i wsparcie dla zespołu finansowego
  • Weryfikacja oraz księgowanie faktur
  • Wprowadzanie danych do systemów księgowych
  • Kontrola dokumentacji oraz poprawność zapisów księgowych
  • Wyjaśnianie rozbieżności i uzgadnianie sald
  • Codzienna współpraca z innymi działami oraz zewnętrznym biurem rachunkowym
  • Współpraca z audytorami i udział w raportowaniu grupowym
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe w zakresie rachunkowości lub finansów
  • 2-5 lat doświadczenia w księgowości/finansach
  • Komunikatywny język angielski
  • Dobra znajomość MS Excel
  • Analityczne myślenie, dokładność, umiejętność pracy w zespole
Mile widziane:
  • Doświadczenie z systemem ERP
Oferujemy:
  • Pełny etat, praca od poniedziałku do piątku
  • Umowa o pracę
  • Stacjonarna praca z dogodnym dojazdem z Katowic
  • Darmowy parking, możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

17 Kwietnia 2025

Przedsiębiorstwo: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Księgowanie faktur i wyciągów bankowych Kontrola danych w dokumentach księgowych i podatkowych Udział w zamknięciu miesiąca i roku Archiwizacja dokumentacji księgowej Współpraca z kancelariami prawnymi i komorniczymi w sprawach długów Interakcje z innymi...

Więcej informacji
30 Marca 2025

Przedsiębiorstwo: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Zapoznanie się ze stosowanymi zasadami rachunkowości, ewidencjonowania i dekretowania faktur Obsługa programu finansowo-księgowego w modułach: Księga Główna, Sprzedaż i Należności, Zakupy i Zobowiązania, Kadry i Płace, Środki Trwałe Przygotowywanie...

Więcej informacji
20 Marca 2025

Przedsiębiorstwo: STOKSON Spółka Jawna Henryk Stokłosa i Wspólnicy

Miejsce pracy: śląskie / Chorzów

Opis stanowiska: Kompletowanie i weryfikacja dokumentacji pod kątem formalnym i rachunkowym, Ewidencja dokumentów w systemie księgowym, Monitorowanie zobowiązań i przygotowywanie płatności, Współpraca z innymi działami firmy, Wykonywanie dodatkowych zadań...

Więcej informacji