Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim

Specjalista ds. obsługi klienta Back Office z językiem polskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości.
  • Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. 
  • Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń związanych z RODO, dbając o poufność danych.
  • Komunikowanie się z klientami w sposób profesjonalny i zrozumiały, tak by znaleźć jak najlepsze rozwiązanie.
  • Korzystanie na co dzień z wewnętrznych narzędzi, rejestrując w nich niezbędne informacje.
Wymagania:
  • Znajomość języka polskiego i angielskiego na poziomie, który pozwala na swobodną komunikację (B2-C1). 
  • Umiejętność tłumaczenia nawet trudniejszych spraw w przystępny sposób.
  • Zdolność do logicznego myślenia i rozwiązywania problemów.
  • Cierpliwość i empatia w kontakcie z klientami. 
  • Szybkie pisanie (około 150 znaków na minutę) oraz swoboda w obsłudze komputera.
  • Dyspozycyjność do pracy na pełen etat.
Oferujemy:
  • Ciekawe szkolenia (e-learning Concentrix University, LinkedIn Learning).
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka LuxMed, MyBenefit z budżetem miesięcznym, ubezpieczenie na życie, MultiSport, owoce w środy i Dni Pizzy! 
  • Program Rozwoju Talentów: jasne ścieżki kariery i awanse (Concentrix Academy).
  • Program poleceń: bonus za polecenie znajomego do 4000 PLN.
  • Celebrujemy różnorodność i organizujemy wiele wydarzeń integracyjnych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

11 Sierpnia 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Współpracuj z poszukiwaczami przygód przez telefon, czat i e-mail, sprawiając, że każda interakcja będzie krokiem do ich kolejnej wspaniałej historii. Niezależnie od tego, czy jest to kontakt przychodzący, czy wychodzący, Twoja komunikacja będzie pomostem...

Więcej informacji
09 Sierpnia 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Wspieranie klientów drogą mailową, analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń przy użyciu dostępnych narzędzi. Obsługa zwrotów finansowych i zgłoszeń dotyczących ochrony danych osobowych. Komunikacja z klientami, rejestrowanie informacji w systemie...

Więcej informacji
09 Sierpnia 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Szybka odpowiedź na zapytania klientów przez telefon, czat, e-mail. Dokumentacja interakcji w systemie CRM. Współpraca w celu poprawy obsługi. Aktualizacja wiedzy o produktach i usługach. Wykorzystywanie wiedzy produktowej do rozwiązywania problemów. Język...

Więcej informacji