Praca w Piekarach Śląskich » Oferty pracy » Specjalista ds. obsługi klienta lpg
Uprawnienia: obsługa oprogramowania Excel
Uprawnienia: komunikatywność
Uprawnienia: DOKŁADNOŚĆ
Uprawnienia: DOŚWIADCZENIE
Uprawnienia: dobra organizacja czasu pracy
Dobra znajomość programu Microsoft Excel umiejętność tworzenia i analizowania raportów, zdolność do efektywnej komunikacji z klientami i współpracownikami, dokładność i skrupulatność, odpowiedzialność, umiejętność organizacji pracy i zarządzania czasem. Poziom wykształcenia: średnie lub wyższe (preferowane w dziedzinach takich jak zarządzanie, ekonomia, logistyka, administracja lub pokrewne). Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku preferowane doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta, administracji lub logistyce. ) Znajomość języków obcych: mile widziana angielski mile widziany poziom komunikatywny.
Zawadzkie
Umowa o pracę na okres próbny
od 5 300 do 5 600 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Strzelcach Opolskich
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem. Dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły...
Miejsce pracy: śląskie / Gliwice
Wykształcenie: średnie ogólne; znajomość języka angielskiego na poziomie B2; umiejętność pracy w dynamicznym środowisku i zarządzania wieloma zgłoszeniami jednocześnie, bardzo dobra znajomość platform marketplace i ich systemów komunikacji z klientem...
Miejsce pracy: śląskie / Katowice
Obsługa wszystkich przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych, e-maili i czatów. Szybka identyfikacja i rozwiązywanie problemów związanych z produktami. Przygotowywanie kompleksowych raportów opisujących problemy techniczne. Sprawdzanie i...