Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej z Językiem Fińskim

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej z Językiem Fińskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Efektywna i profesjonalna obsługa klienta (telefoniczna, mailowa, chat) oraz dokumentowanie działań w systemie CRM.
  • Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
  • Bieżące aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach.
  • Umiejętność wykorzystania znajomości branży motoryzacyjnej do rozwiązywania problemów klientów.
Wymagania:
  • Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta, mile widziane w branży motoryzacyjnej.
  • Zaawansowana znajomość języka fińskiego (C1) oraz dobry angielski (B2).
  • Umiejętność zachowania spokoju i takty w trudnych sytuacjach.
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i rozwiązywania problemów.
  • Chęć nauki i dostosowania się do nowych technologii.
Preferowane:
  • Doświadczenie z luksusowymi markami i systemami CRM.
Oferujemy:
  • Pracę zdalną.
  • Pakiet korzyści (system benefitów, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
  • Szkolenia, wsparcie lidera zespołu, stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

04 Grudnia 2024

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Profesjonalna obsługa klienta przez telefon, czat i email. Dokumentowanie interakcji z klientami i działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów. Bieżąca znajomość produktów, usług i procedur firmy. Ciepłe i...

Więcej informacji
04 Grudnia 2024

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Profesjonalna i szybka obsługa klienta przez telefon, czat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami oraz ich rozwiązań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Bieżąca znajomość oferty produktów,...

Więcej informacji
04 Grudnia 2024

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Profesjonalna obsługa klienta (telefon, chat, email). Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Podejście pełne ciepła i entuzjazmu w...

Więcej informacji