Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem flamandzkim

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z językiem flamandzkim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Profesjonalna obsługa klienta przez telefon, czat i email.
  • Dokumentowanie interakcji z klientami i działań w systemie CRM.
  • Współpraca z zespołem w celu poprawy doświadczeń klientów.
  • Bieżąca znajomość produktów, usług i procedur firmy.
  • Ciepłe i entuzjastyczne podejście do każdego klienta.
  • Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem wiedzy o produktach motoryzacyjnych i cyfrowych.
Wymagania:
  • Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub call center, najlepiej w branży motoryzacyjnej.
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne w języku flamandzkim (min. C1) i angielskim (min. B2).
  • Umiejętność zachowania spokoju i takty w trudnych sytuacjach.
  • Wysoka organizacja pracy i dbałość o szczegóły.
  • Kreatywne umiejętności rozwiązywania problemów.
  • Gotowość do nauki i adaptacji nowych technologii.
Oferujemy:
  • Pracę zdalną z domu.
  • Bogaty pakiet benefitów (system benefitów, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
  • Zintegrowane wydarzenia team-buildingowe.
  • Płatne szkolenia przygotowujące do bezpośredniej obsługi klienta.
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
  • Stabilne zatrudnienie na pełny etat na podstawie umowy o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

04 Grudnia 2024

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Profesjonalna i szybka obsługa klienta przez telefon, czat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami oraz ich rozwiązań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Bieżąca znajomość oferty produktów,...

Więcej informacji
04 Grudnia 2024

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Efektywna i profesjonalna obsługa klienta (telefoniczna, mailowa, chat) oraz dokumentowanie działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Bieżące aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach....

Więcej informacji
04 Grudnia 2024

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Profesjonalna obsługa klienta (telefon, chat, email). Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Podejście pełne ciepła i entuzjazmu w...

Więcej informacji