Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej (z językiem norweskim)

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej (z językiem norweskim)
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów drogą telefoniczną, mailową oraz przez chat.
  • Dokładna dokumentacja interakcji z klientami oraz podjętych działań w systemie CRM.
  • Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta.
  • Bieżąca znajomość produktów, usług i procedur w celu zapewnienia precyzyjnych informacji dla klientów.
  • Utrzymanie entuzjazmu i ciepła w kontaktach z klientami.
  • Rozwiązywanie problemów wykorzystując wiedzę z zakresu motoryzacji i produktów cyfrowych.
Wymagania:
  • Minimum rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta, mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, norweski na poziomie minimum C1, angielski B2.
  • Umiejętność zachowania spokoju i taktu w kontaktach z klientami.
  • Skrupulatność i umiejętności organizacyjne.
  • Wysoce rozwinięte umiejętności rozwiązywania problemów i kreatywne podejście do poszukiwania rozwiązań.
  • Chęć nauki i adaptacji do nowych technologii i procesów.
Oferujemy:
  • Elastyczne warunki pracy zdalnej.
  • Pakiet benefitów (system My Benefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
  • Wydarzenia integracyjne.
  • Szkolenie przygotowujące do bezpośredniej pracy z klientami.
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
  • Stabilne zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

22 Grudnia 2024

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...

Więcej informacji
22 Grudnia 2024

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Use analysis tools and...

Więcej informacji
22 Grudnia 2024

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...

Więcej informacji