Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej

Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Prowadzenie obsługi klienta telefonicznie, mailowo oraz za pośrednictwem chatu z zachowaniem profesjonalizmu i pozytywnego nastawienia.
  • Dokumentowanie interakcji w systemie CRM i monitorowanie podejmowanych działań.
  • Współpraca zespołowa w celu poprawy jakości obsługi i szybkiego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • Minimum rok doświadczenia w obszarze call center lub obsługi klienta.
  • Biegłość w języku niemieckim na poziomie C1 i znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Wysoka odporność emocjonalna, precyzja, samodzielność oraz zdolności do rozwiązywania problemów.
  • Mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej oraz znajomość systemów CRM.
Oferujemy:
  • Możliwość pracy zdalnej w 100%.
  • Konkurencyjne wynagrodzenie pozwalające zarówno na godne życie jak i oszczędzanie.
  • Szkolenia branżowe, pakiet benefitów (wybór świadczeń dodatkowych, ubezpieczenie zdrowotne i na życie).
  • Wsparcie menedżera i stabilne zatrudnienie na umowę o pracę.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

30 Czerwca 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...

Więcej informacji
30 Czerwca 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...

Więcej informacji
30 Czerwca 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...

Więcej informacji