Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Angielskim

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Angielskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa pasażerów linii lotniczej (telefonicznie, mailowo, chat)
  • Udzielanie ogólnych informacji o usługach
  • Wsparcie w trudnościach podróżnych, informacje o bagażu oraz rezerwacjach
  • Rozwiązywanie codziennych problemów klientów
  • Zarządzanie reklamacjami
Wymagania:
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1
  • Dyspozycyjność do pracy w biurze
  • Umiejętności komunikacyjne i orientacja na klienta
  • Znajomość obsługi systemu Windows i MS Office
  • Gotowość do rozpoczęcia pracy w połowie kwietnia
Oferujemy:
  • Pracę w przyjaznym zespole
  • Możliwość nauki o branży lotniczej
  • Elastyczne godziny pracy, możliwość dostosowania do planu zajęć
  • Lokalizacja w centrum Katowic
  • Umowa zlecenie
  • Dodatkowe benefity (owoce, pizza, etc.)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

30 Czerwca 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Your Daily Grind: Start every day with a delicious cup of coffee, and help our customers by answering queries through phone, chat, or web forms Each case is handled like a special coffee recipe – resolving warranty issues, coordinating repairs, and providing...

Więcej informacji
30 Czerwca 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Your daily tasks will include: Responding to general questions about credit card products, self-services and mobile/web apps Supporting customer authentication to carry out actions such as: card activation, blocking/unblocking and cancellations; transaction inquiries...

Więcej informacji
30 Czerwca 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...

Więcej informacji