Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa zapytań klientów drogą telefoniczną, przez czat oraz formularze kontaktowe,
  • Wspieranie użytkowników w zakresie zgłoszeń serwisowych i reklamacyjnych,
  • Udzielanie informacji o produktach, rozwiązywanie problemów technicznych,
  • Realizacja zamówień, zwrotów oraz zwrotów środków,
  • Wsparcie na każdym etapie zakupów i budowanie długofalowej relacji z klientem,
  • Praca z różnymi narzędziami systemowymi i dbałość o wysoką jakość obsługi.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka czeskiego (min. C1) oraz dobra znajomość angielskiego (min. B2),
  • Doświadczenie w pracy z klientem – mile widziane w branży produktów konsumenckich lub e-commerce,
  • Umiejętność obsługi systemów CRM oraz pakietu MS Office,
  • Komunikatywność, empatia i sprawność w rozwiązywaniu zgłoszeń,
  • Umiejętność pracy zespołowej oraz pozytywne nastawienie do codziennych wyzwań.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w centrach kontaktowych,
  • Znajomość social mediów i platform sprzedażowych,
  • Umiejętność rozpatrywania reklamacji oraz podstawy sprzedaży dodatkowej,
  • Zainteresowanie technologiami, w tym sztuczną inteligencją.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w nowoczesnym biurze w centrum Katowic,
  • Pełen pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie, karta MyBenefit, lekcje języków,
  • Premie za polecenie pracownika,
  • Praca w międzynarodowym zespole i możliwość rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

27 Lipca 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Kontakt z klientami w języku węgierskim – telefonicznie, mailowo i przez czat, Wsparcie techniczne i pomoc w obsłudze zgłoszeń serwisowych, Realizacja reklamacji i koordynacja napraw, Udzielanie informacji o produktach oraz realizacja zamówień i zwrotów,...

Więcej informacji
27 Lipca 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Zakres obowiązków: Kontakt z klientami indywidualnymi za pośrednictwem telefonu, formularzy oraz czatu, Obsługa zgłoszeń gwarancyjnych i organizacja serwisu, Pomoc techniczna oraz udzielanie informacji o produktach, Rozwiązywanie reklamacji, przetwarzanie...

Więcej informacji
27 Lipca 2025

Przedsiębiorstwo: Carework Plus Sp. z o.o.

Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Standort: Gliwice, Polen Arbeitszeit: Vollzeit Arbeitsweise: Telefonisch – Du betreust unsere Kunden & Betreuungskräfte in Deutschland Arbeitsmodell: Hybrid – Büro & Homeoffice möglich Branche: Soziale Dienstleistungen (Alltagsbegleitung nach § 45a SGB XI...

Więcej informacji