Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem czeskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa klientów telefonicznie, mailowo i przez czat oraz media społecznościowe
  • Rozwiązywanie reklamacji i problemów technicznych
  • Poradnictwo produktowe i wsparcie w wyborze oferty
  • Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi i pozytywnego wizerunku firmy
Wymagania:
  • Płynna znajomość języka czeskiego w mowie i piśmie (C1)
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office
  • Dobre zdolności komunikacyjne i organizacyjne
  • Przyjazne podejście do klientów
Oferujemy:
  • Opiekę medyczną i benefity sportowe
  • Dostęp do szkoleń, kursów i platform e-learningowych
  • Rozwój zawodowy poprzez coaching i mentoring
  • Pracę w międzynarodowym i dynamicznym środowisku
  • Udział w wydarzeniach firmowych i integracjach
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

05 Września 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Obsługa klienta przed i po sprzedaży (telefon, e-mail, czat, social media). Rozwiązywanie problemów technicznych i reklamacji. Doradztwo produktowe i wsparcie w wyborze oferty. Praca z dokumentacją i zarządzanie danymi. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi...

Więcej informacji
05 Września 2025

Przedsiębiorstwo: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: śląskie / Tychy

Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji...

Więcej informacji
05 Września 2025

Przedsiębiorstwo: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: śląskie / Siemianowice Śląskie

Kontakt z klientami i udzielanie wsparcia zgodnie z ich potrzebami. Rozwiązywanie problemów technicznych produktów. Budowanie pozytywnych relacji z klientami i przekazywanie wartości marki. Współpraca z zespołami międzynarodowymi w celu poprawy satysfakcji...

Więcej informacji