Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim

Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej.
  • Prowadzenie dokumentacji w systemie CRM.
  • Rozwiązywanie problemów technicznych i udzielanie wsparcia w zakresie produktów cyfrowych i motoryzacyjnych.
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami.
Wymagania:
  • Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub call center.
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. poziom C1).
  • Dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2).
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i dobra organizacja pracy.
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Pracę zdalną.
  • Bogaty pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i system kafeteryjny.
  • W pełni płatne szkolenie wprowadzające oraz wsparcie menedżera.
  • Dofinansowanie do kursów językowych.
  • Pracę w nowoczesnym biurze z możliwością rozwoju zawodowego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

23 Września 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

As a Customer Support Specialist, you will serve as a trusted guide and digital companion for our customers in digital space. You will handle both telephone and written inquiries, primarily in German (approx. 5% in English) related to credit card. Responding to...

Więcej informacji
22 Września 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...

Więcej informacji
22 Września 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer...

Więcej informacji