Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Reprezentuj znaną markę sprzętu elektronicznego, pomagając klientom poprzez telefon.
  • Obsługuj gwarancje i koordynuj procesy naprawcze.
  • Organizuj zwroty, przyjęcia, reklamacje, aby zapewnić jak najlepszą obsługę klienta.
  • Poprowadź klientów przez cały proces zakupowy odpowiadając na pytania i proponując najlepsze rozwiązania w kwestiach ubezpieczeń.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom C1/C2), zarówno w mowie, jak i piśmie.
  • Znajomość pakietu Microsoft Office.
  • Doskonała kultura telefoniczna i umiejętności rozwiązywania problemów.
  • Zdolność do pracy w zespole, pozytywne nastawienie i empatyczna natura.
Oferujemy:
  • Wynagrodzenie bazowe 7 500 PLN brutto na umowie o pracę +bonus do 800 PLN.
  • Nowoczesne miejsce pracy w Global Office Park w sercu Katowic. 
  • Fantastyczny pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna (LuxMed), kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe.
  • Atrakcyjne bonusy za polecenie znajomych.
  • Wiele możliwości rozwoju - zarówno profesjonalnego jak i osobistego.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

19 Grudnia 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Znasz niemiecki? Lubisz pomagać ludziom? Dołącz do zespołu w Katowicach! Nie musisz znać budowy pralki. Wystarczy, ze dobrze mówisz po niemiecku, umiesz słuchać i chcesz pomagać - reszty nauczymy Cię my! Szukamy osoby, która nie boi się rozmów...

Więcej informacji
19 Grudnia 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Обслуговування клієнтів відомого бренду одягу та підтримання найвищої якості обслуговування клієнтів відповідно до стандартів проекту....

Więcej informacji
19 Grudnia 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Bearbeitung von Kundenanfragen per Telefon, E-Mail oder Chat. Unterstützung bei technischen Fragen, Garantie- und Reklamationsfällen. Pflege und Aktualisierung von Kundendaten im System. Zusammenarbeit mit anderen Abteilungen zur schnellen Problemlösung....

Więcej informacji