Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zakres obowiązków:
  • Codzienny kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną;
  • Dbałość o wysoki standard obsługi klienta;
  • Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego  (min. poziom B2);
  • Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem;
  • Komunikatywność i wysokie umiejętności interpersonalne;
  • Dobra znajomość obsługi komputera.
Pracodawca oferuje:
  • Umowę o pracę na pełny etat;
  • Pracę w przyjaznej atmosferze, w zespole zawsze chętnym do pomocy;
  • Pakiet benefitów pracowniczych;
  • Możliwości awansu, rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
  • Pracę w komfortowym biurze.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

28 Kwietnia 2024

Przedsiębiorstwo: Praca.pl Sp. z o.o.

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki....

Więcej informacji
28 Kwietnia 2024

Przedsiębiorstwo: Selgros Cash&Carry

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji. Poszukujemy Osób: komunikatywnych i potrafiących pracować w...

Więcej informacji
26 Kwietnia 2024

Przedsiębiorstwo: Henry Meds

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage...

Więcej informacji