Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem polskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Telefoniczna i pisemna obsługa klientów (przed i po zakupie),
  • Odpowiadanie na zapytania przez e-mail, formularz, czat i media społecznościowe,
  • Rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych i problemów technicznych,
  • Doradztwo produktowe i porównywanie ofert,
  • Praca z dokumentacją i danymi w systemie.
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka polskiego (min. C1),
  • Angielski na poziomie komunikatywnym (min. B2),
  • Dobra organizacja pracy i wysoka kultura osobista,
  • Sprawne posługiwanie się komputerem i pakietem MS Office.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w nowoczesnym biurze w centrum Katowic,
  • Zajęcia językowe i możliwości rozwoju na różnych projektach,
  • Program poleceń pracowniczych,
  • Międzynarodowe środowisko i integracje zespołowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

01 Września 2025

Przedsiębiorstwo: Transgourmet Polska

Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie...

Więcej informacji
01 Września 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Handle customer inquiries: e-mails and phone calls. Support individual (B2C) and business customers (B2B). Deal with the following topics: complaints, inquiries regarding post-warranty repairs, and technical issues. Explain non-technical customers how electronics...

Więcej informacji
01 Września 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Wspieranie mailowo klientów z Polski, odpowiadając na ich pytania i wątpliwości. Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń klientów z pomocą dostępnych narzędzi oraz wewnętrznej bazy wiedzy. Obsługiwanie zwrotów pieniędzy oraz rozpatrywanie zgłoszeń...

Więcej informacji