Specjalista ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim i angielskim

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem rosyjskim i angielskim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Współpracuj z poszukiwaczami przygód przez telefon, czat i e-mail, sprawiając, że każda interakcja będzie krokiem do ich kolejnej wspaniałej historii. Niezależnie od tego, czy jest to kontakt przychodzący, czy wychodzący, Twoja komunikacja będzie pomostem między marzeniami a rzeczywistością.
  • Proktywnie i cierpliwe podchodź do każdego klienta, tak by poczuł się wysłuchany i doceniony, gdy będzie planował swoją nową podróż.
  • Chroń poufne dane i informacje z profesjonalizmem, zapewniając, że zaufanie jest kamieniem węgielnym każdej interakcji.
  • Dołącz do dynamicznego zespołu, w którym pasja łączy się z celem i wspólnie dążmy do zapewnienia klientom wyjątkowych doświadczeń.
Wymagania:
  • Biegłość językowa: Z rosyjskim na poziomie C1 i angielskim na poziomie B2, będziesz z łatwością poruszać się w codziennych rozmowach.
  • Pozytywna energia: Twoje szczere pragnienie pomagania innym będzie świecić, tworząc niezapomniane doświadczenia.
  • Elastyczność: Pracuj w elastycznych godzinach, w tym w weekendy i święta.
  • Entuzjazm: Rozwijaj się w naszym nowoczesnym biurze w Katowicach, gdzie otacza Cię inspiracja i wspierający zespół.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka zdrowotna LuxMed, MyBenefit z miesięcznym budżetem, prywatne ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty MultiSport, owoce w środy oraz okazjonalnie Dni Pizzy.
  • Interesujące szkolenia.
  • Program Rozwoju Talentów: przejrzyste ścieżki kariery i awanse.
  • Dostęp do platform e-learningowych (Concenrtic Academy i Concentrix Univerity).
  • Program poleceń: bonus za polecenie znajomego do 4000 PLN.
  • Niesamowita kultura pracy: celebrujemy różnice kulturowe wśród nas i organizujemy wiele wydarzeń integracyjnych na miejscu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

02 Sierpnia 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with...

Więcej informacji
02 Sierpnia 2025

Przedsiębiorstwo: Elis Textile Service Sp. z o.o.

Miejsce pracy: śląskie / Tychy

Twoje zadania Dokładne i skrupulatne układanie odzieży w szafkach u klienta, Sortowanie odzieży brudnej i przygotowanie jej do transportu, Pomiary pracowników, Przyjmowanie zgłoszeń od pracowników dot. serwisu odzieży, Wprowadzanie zgłoszeń i danych do...

Więcej informacji
02 Sierpnia 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM Współpraca ze...

Więcej informacji