Specjalista ds. Rozwoju Sprzedaży (branża OZE)

Specjalista ds. Rozwoju Sprzedaży (branża OZE)
Miejsce pracy: Gliwice
Zakres zadań:
  • Nawiązywanie i rozwijanie relacji z klientami z sektora OZE (od pierwszego kontaktu po negocjacje warunków handlowych).
  • Współtworzenie ofert i koncepcji produktowych odpowiadających na potrzeby rynku.
  • Udział w wydarzeniach branżowych i aktywne promowanie usług.
  • Monitorowanie rynku, analiza potrzeb partnerów oraz przygotowanie raportów i prognoz.
Nasze oczekiwania:
  • Doświadczenie w sprzedaży rozwiązań z branży PV lub energetyki odnawialnej.
  • Umiejętność prowadzenia złożonych negocjacji handlowych.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1 (język portugalski będzie atutem).
  • Otwartość na pracę z produktami technologicznymi.
  • Samodzielność, dobra organizacja pracy i gotowość do działania w dynamicznym środowisku.

www.bmz-group.com

https://www.youtube.com/channel/

https://www.facebook.com/bmzpoland

 

Możesz oczekiwać:

CV powinno zawierać następującą klauzulę:

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

31 Lipca 2025

Przedsiębiorstwo: CTL Północ

Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec

Zakres obowiązków: Wsparcie Działu Sprzedaży w czynnościach administracyjnych. Udział w pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa obecnych kontrahentów. Udział w opracowywaniu i negocjowaniu ofert handlowych. Monitorowanie rynku przewozów kolejowych i...

Więcej informacji
31 Lipca 2025

Przedsiębiorstwo: ABAKON BD Sp. z o.o.

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Co będzie należeć do Twoich obowiązków? prezentacja produktów i rozwiązań z zakresu budowy domu z prefabrykatów keramzytowych, prowadzenie spotkań z klientami i negocjowanie warunków umów, współpraca z innymi pracownikami Oddziału oraz Centrali firmy,...

Więcej informacji
31 Lipca 2025

Przedsiębiorstwo: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: śląskie / Rybnik

Sprzedaż i promocja środków smarnych; Nadzór i wsparcie techniczne dla klientów; Rozwijanie nowych aplikacji i kanałów dystrybucyjnych; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów; Analiza rynku i działań konkurencji; Zarządzanie bazą CRM. Wykształcenie wyższe...

Więcej informacji