Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z językiem niemieckim

Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Obsługa klientów - połączenia przychodzące oraz wiadomosci mailowe, rozwiązywanie problemów technicznych
  • Wprowadzanie danych do systemu
Wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego min. B2+
  • Otwartość w relacjach z klientami
  • Umiejętność swobodnej komunikacji
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełen etat
  • Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 7500 zł brutto
  • Praca pod poniedziałku do piątku w systemie zmianowym (10:00 – 19:00)
  • Rzetelne przygotowanie do pracy
  • Praca w komfortowym biurzew Katowicach
  • Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie)
  • Realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

27 Listopada 2024

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Respond promptly and professionally to customer inquiries via phone, chat, and email. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer...

Więcej informacji
20 Listopada 2024

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Obsługa klientów poprzez połączenia telefoniczne i e-maile. Rozwiązywanie problemów technicznych. Wprowadzanie danych do systemu. Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2. Komunikatywność i otwartość w kontaktach z klientami.

Więcej informacji