Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z językiem niemieckim

Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Wsparcie klienta: Odbieranie połączeń i odpowiadanie na maile, pomaganie w rozwiązywaniu problemów technicznych.
  • Rozwiązywanie wyzwań: Wykorzystywanie swoich umiejętności technicznych do szybkiego znajdowania rozwiązań dla klientów.
  • Wprowadzanie danych: Dokładność w wprowadzaniu informacji do systemu, zapewniając płynność procesów.
  • Budowanie relacji: Nawiązywanie trwałych, zaufanych relacji z klientami poprzez profesjonalną komunikację.
Wymagania:
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2+ – będziesz głównym łącznikiem dla naszych klientów mówiących po niemiecku.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 do komunikacji w zespole i podczas treningu.
  • Otwartość i komunikatywność – Twoje podejście do klientów pomoże im poczuć się komfortowo i zrozumianie.
  • Chęć zdobywania nowej wiedzy i umiejętności – stawiamy na rozwój i chęć nauki.
  • Mile widziane
  • Wiedza techniczna – przyda się w rozwiązywaniu codziennych wyzwań, ale nie jest konieczna na początek – wszystkiego Cię nauczymy!
Oferujemy:
  • Umowę o pracę na pełen etat, bo chcemy zbudować długofalową współpracę.
  • Wynagrodzenie podstawowe 7500 zł brutto – doceniamy Twój czas i zaangażowanie.
  • Praca w systemie zmianowym (10:00 – 19:00) od poniedziałku do piątku, bez pracy w weekendy.
  • Pełnopłatny 5-tygodniowy program szkoleniowy, łączący „naukę przez działanie” z wsparciem dedykowanego mentora.
  • Praca w nowoczesnym biurze w Global Office Park, w samym sercu Katowic.
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna (LuxMed), kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie, szkolenia językowe – bo dbamy o Twoje zdrowie i rozwój.
  • Szybka ścieżka awansów i realne możliwości rozwoju kariery – Twoje osiągnięcia są dla nas ważne, a najlepszym oferujemy możliwość awansu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

12 Marca 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Customer Support: Handling calls and emails, assisting in resolving technical issues. Problem Solving: Using your technical expertise to find quick solutions for customers. Data Entry: Ensuring accuracy when inputting information into the system to maintain smooth...

Więcej informacji
12 Marca 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

IHRE AUFGABEN: Kundenbetreuung: Entgegennahme von Anrufen und Beantwortung von E-Mails, Unterstützung bei technischen Fragen. Problemlösung: Einsatz Ihrer technischen Fähigkeiten, um schnell und effizient Lösungen für unsere Kunden zu finden. Dateneingabe:...

Więcej informacji
11 Marca 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Your responsibilities providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers assisting passengers via incoming calls/chat/e-mail providing general information supporting passengers with travel difficulties providing information on issues related to baggage,...

Więcej informacji