Specjalista ds. wsparcia i obsługi klientów z językiem szwedzkim

Ogłoszenie numer: 9510589, z dnia 2025-03-03

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. wsparcia i obsługi klientów z językiem szwedzkim

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Komunikacja z klientami przez telefon, czat i email.
  • Rejestrowanie interakcji z klientami w systemie CRM i śledzenie rozwoju zdarzeń.
  • Wspieranie działań zespołu na rzecz poprawy doświadczeń klientów.
  • Regularne aktualizowanie wiedzy o produktach i usługach marki Volkswagen.
  • Dbanie o pozytywne doświadczenia klientów.
  • Wykorzystanie wiedzy o produktach motoryzacyjnych do efektywnego rozwiązywania problemów klientów.

Wymagania

  • Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane w sektorze motoryzacyjnym.
  • Biegła znajomość języka szwedzkiego (min. C1) oraz dobra znajomość angielskiego (min. B2).
  • Zdolność zachowania spokoju i skupienia na klientach.
  • Dobre umiejętności organizacyjne i uwaga do szczegółów.
  • Wysokie zdolności rozwiązywania problemów i kreatywne myślenie.
  • Zainteresowanie ciągłym doskonaleniem i adaptacją do nowych technologii marki Volkswagen.
Pożądane:
  • Doświadczenie z luksusowymi markami motoryzacyjnymi.
  • Znajomość systemów CRM.
  • Pasja do motoryzacji i technologii Volkswagen Group.

Oferujemy

  • Pracę zdalną.
  • Bogaty pakiet benefitów (MyBenefit, opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie).
  • Stabilne zatrudnienie, pełen etat, umowa o pracę.
  • Płatne szkolenia i ciągłe możliwości rozwoju.
  • Wydarzenia integracyjne i wsparcie liderów.
  • Możliwości awansu i przyczynianie się do rozwoju luksusowych doświadczeń motoryzacyjnych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

16 Marca 2025

Przedsiębiorstwo: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Obsługa klientów niemieckojęzycznych przez telefon i email Rozwiązywanie problemów technicznych Wprowadzanie danych do systemu Budowanie relacji z klientami Znajomość j. niemieckiego min. poziom B2+ Komunikatywność, otwartość Gotowość do nauki i rozwoju...

Więcej informacji
16 Marca 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Obsługa klienta (telefoniczna i mailowa) oraz wsparcie w rozwiązywaniu problemów technicznych. Precyzyjne wprowadzanie danych do systemów informatycznych. Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami. Biegłość w języku niemieckim (min. B2+). Doskonałe...

Więcej informacji
16 Marca 2025

Przedsiębiorstwo: Klient portalu Praca.pl

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Obsługa klienta (odbieranie telefonów, odpowiadanie na e-maile, pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych). Szybkie rozwiązywanie problemów technicznych. Dokładne wprowadzanie danych do systemu. Budowanie i utrzymanie długotrwałych relacji z klientami....

Więcej informacji