Specjalista ds. wsparcia klienta w branży automotive

Specjalista ds. wsparcia klienta w branży automotive
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Bieżąca i profesjonalna obsługa klienta przez telefon, czat i e-mail.
  • Dokumentowanie interakcji z klientem, podjętych działań oraz dalszych kroków w systemie CRM.
  • Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta.
  • Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, usług i procedur firmy.
  • Zachowanie entuzjazmu i profesjonalizmu w każdej interakcji z klientem.
  • Wykorzystywanie wiedzy o produktach motoryzacyjnych do efektywnego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • Minimum rok doświadczenia w obsłudze klienta lub call center, mile widziane doświadczenie w branży motoryzacyjnej.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (minimum C1).
  • Zdolność utrzymywania spokoju i taktu w kontakcie z klientami.
  • Wysoka dokładność oraz umiejętności organizacyjne.
  • Doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów.
  • Gotowość do nauki i adaptacji do nowych technologii oraz procesów.
Oferujemy:
  • Wydarzenia integracyjne.
  • Płatne szkolenie przygotowujące do bezpośredniego kontaktu z klientami.
  • Wsparcie lidera zespołu na każdym etapie współpracy.
  • Umowa cywilno-prawna.
  • Praca w nowoczesnym biurze w centrum Katowic.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

10 Grudnia 2024

Przedsiębiorstwo: ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Miejsce pracy: śląskie / Sosnowiec

Miejsce pracy: Sosnowiec (Niwka) Jakie są obowiązki? świadczenie kompleksowej obsługi Klienta, udzielanie informacji na temat oferty, produktów i usług, diagnoza i pomoc w rozwiązywaniu i udzielaniu fachowej pomocy Klientom. Nasze oczekiwania: wysoka kultura...

Więcej informacji
04 Grudnia 2024

Przedsiębiorstwo: ARTERIA CUSTOMER SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Miejsce pracy: śląskie / Ruda Śląska

Opis stanowiska: udzielamy wszelkich informacji kontaktującym się z nami Klientom, zapewniając przy tym profesjonalne wsparcie z zachowaniem najwyższych standardów firmy; rozwiązujemy problemy Klientów, związane między innymi z odbiorem/nadaniem przesyłek...

Więcej informacji
29 Listopada 2024

Przedsiębiorstwo: Unique People sp. z o.o.

Miejsce pracy: śląskie / Gliwice

Główne zadania: Obsługa infolinii sprzedażowej, Obsługa klientów i sprzedaż usług przy połączeniach przychodzących, Kontakt z klientem, Realizacja celów sprzedażowych, Obsługa umów klientów, Obsługa procesu zmiany sprzedawcy, Obsługa informacji,...

Więcej informacji