Specjalista ds. wsparcia klienta

Ogłoszenie numer: 9466687, z dnia 2025-02-10

Klient portalu Praca.pl

Specjalista ds. wsparcia klienta

Miejsce pracy: Katowice

 

Opis stanowiska

  • Reprezentowanie marki, zapewniając profesjonalne wsparcie klientom przez telefon, czat i e-mail.
  • Dokumentowanie interakcji w systemie CRM oraz rozwiązywanie problemów technicznych z wykorzystaniem narzędzi analitycznych.
  • Utrzymywanie aktualnej wiedzy o produktach i usługach marki.
  • Współpraca z zespołem w celu optymalizacji doświadczeń klientów.
  • Efektywne rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem wiedzy motoryzacyjnej.

Wymagania

  • Minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane w branży motoryzacyjnej lub cyfrowej.
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1) i umiejętności komunikacyjne.
  • Umiejętność analitycznego myślenia, znajomość narzędzi IT i rozwiązywania problemów.
  • Wysoka organizacja pracy i dbałość o szczegóły.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w pracy z markami luksusowymi, znajomość CRM oraz pasja motoryzacyjna.

Oferujemy

  • Szkolenia oraz rozwój zawodowy w prestiżowej marce.
  • Wydarzenia integracyjne i wsparcie liderów zespołu.
  • Możliwości awansu i rozwoju kariery.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

10 Marca 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie

Miejsce pracy: śląskie / Jaworzno

Wg programu stażu. Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Uprawnienia: Orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych Wymagania inne:

Więcej informacji
10 Marca 2025

Przedsiębiorstwo: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

- Zakres obowiązków:1. Wstępne wprowadzanie zamówień; 2. Terminowe zbieranie wszystkich istotnych informacji w celu dokładnego odpowiadania na wszystkie zapytania klientów; 3. Dokładne i terminowe wykonywanie aktualizacji systemu: - konfiguracja nowego...

Więcej informacji
08 Marca 2025

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Co bydzie do roboty? Godać, pisać i ratować klientów w potrzebie – tel, mail, czat, co ino. Reklamacje załatwiać, bo ekspres musi chodzić jak w zegarku! Pokazać klasę i stworzyć obsługę, co robi wrażenie jak pierwsze łyki porannej kawy. Czego szukomy?...

Więcej informacji