Specjalista wsparcia klienta z językiem gruzińskim

Specjalista wsparcia klienta z językiem gruzińskim
Miejsce pracy: Katowice
Job description:
  • Rozwiązywanie problemów klientów przez telefon, e-mail oraz chat.
  • Wsparcie w obsłudze kanałów cyfrowych.
  • Identyfikacja i diagnoza problemów z produktami.
  • Ocena możliwości rozwiązania problemów przez klienta bez wizyty technika.
  • Przygotowanie raportów dotyczących problemów technicznych dla techników.
Requirements:
  • Wykształcenie wyższe.
  • Znajomość języka gruzińskiego na poziomie min. C1 oraz angielskiego lub rosyjskiego na poziomie B2.
  • Zainteresowanie nowymi technologiami.
  • Minimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze reklamacji i skarg.
  • Dobra znajomość Windows i MS Office.
We offer:
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę od pierwszego dnia współpracy.
  • Prace w komfortowym biurze w centrum Katowic.
  • Pakiet korzyści, w tym prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, kafeteria MyBenefit.
  • Szkolenia przygotowujące do roli.
  • Możliwości rozwoju: programy mentoringowe, darmowe kursy online, bezpłatne lekcje językowe.
  • Program finansowych bonusów za polecanie pracowników.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

19 Września 2024

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Providing customer support in the installation and operation of security cameras Answering customer inquiries - phone/chat/email Entering data into the system Knowledge of German language B2/C1 Communicative knowledge of English (B2) Openness in customer relations...

Więcej informacji
19 Września 2024

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie telefonii komórkowej. Wprowadzanie danych do systemu. Biegła znajomość języka niemieckiego (poziom B2). Umiejętność efektywnej komunikacji i otwartość w kontaktach z klientami.

Więcej informacji
18 Września 2024

Przedsiębiorstwo: Concentrix

Miejsce pracy: śląskie / Katowice

Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product...

Więcej informacji